Hopp til innholdet

Oppdatering

Styret ønsket å melde noen gla’ saker.

  1. Vedlikeholdet av taket startet mandag denne uken. Planen er som tidligere informert i e-post til dere. Arbeidet forventes ferdig i uke 10.
  2. I høst har styret montert dørpumper i den hensikt å øke standarden i sameiet. Dette vil sannsynligvis hindre skader og tyverier.
  3. Det er årsmøte om kun kort tid. Invitasjon med agenda og saksdokumenter vil bli sendt ut eiere via e-post. På årsmøtet skal det velges nytt styremedlem og ny styreleder. Både eiere og leietakere, bolig eller næring er velkomne til å melde sin interesse til styret. Årsmøtet vil bli avholdt digitalt da det er meget praktisk mtp. gjennomføring. Dersom du har utfordringer med det praktiske rundt digitale møter ber vi deg ta kontakt med styret for veiledning. Husk å medbringe fullmakt dersom du møter på vegne av juridisk eier – uten dette vil du ikke ha muligheten til å stemme. Vel møtt!

Styret ønsker å takk styreleder Kjersti for fremragende innsats som styremedlem og styreleder over en lengre periode!

// Styret