Etter fornyelse av vår forsikringsavtale kom det frem at alle forsikringsselskap nå krevde at vi har et felles brannvarslingsanlegg som er tilkoblet brannvesenet. Vi har kommet langt i prosessen og det siste som mangler er at det skal legges nøkler til seksjonene i en safe. Denne safen er underlagt brannvesenets kontroll og det er naturligvis bare brannvesenet som vil ha tilgang til denne. Safen er plassert hos oss, utendørs, til venstre for hoveddøren.
Kravet fra brannvesenet er at alle næringsseksjoner MÅ avlevere nøkkel. For boligseksjoner er det valgfritt, men vi anbefaler det da det vil forhindre at brannvesenet må bryte opp døren ved alarm.
Nøkler må leveres til noen i styret så fort som mulig. Lorang kan ta i mot nøkler på kveldstid og Roy Christian kan ta i mot i tidsrommet 11-12, fredag 14.mai.
Beklager kort varsel og frist.
Mvh Styret Tollbugata 16b