Vi har hatt vannlekkasje i gangen da det i vinterens kaldeste periode var minusgrader i gangen som førte til at dette røret frøys. Rørlegger har plugget vannrøret, og det er nå i orden. For å unngå unødvendige skader og utgifter som dette, bør vi øke temperaturen i gangen på vinteren. Døra til gangen i 2. etg må være lukket, eiere har ansvar for å informere leietakere om dette. Styret vil for øvrig vurdere ytterligere tiltak som installasjon av dørpumpe og en ekstra varmekilde i 1 etg.

//Styret